[Pardus-kullanicilari] pardusta gizlenen programlar

adanus1968 adanus1968 at mynet.com
30 Haz 2008 Pzt 17:37:13 EEST

pardus 2008'i kurdum. kurulu olan programlar
listesinde aria2 var ancak, başlattan programları baktığımda bu programı
bulamıyorum. ayrıca 2007 lynx sürümünde apollonu depodan bulup
kurabilmiştim fakat şu anda bu  program depoda da yok. bunlara ek
olarak 2007 lynx sürümünde "gizlenen programları" bulabildiğim bir yolu
tesadüfen bulabilmiştim ama 2008 sürümünde bunu da bulamıyorum. "gizlenen
programlara" nasıl ulaşabilirim? diğer bir deyişle "kurulu" olan ancak
programlardan ulaşamadığım programlara nasıl ulaşabilirim.

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

saygılar...

Eksenim’e üye ol, seninle ortak
ilgi alanları paylaşan insanlarla tanış!