[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 kurulumunda sorun

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
30 Haz 2008 Pzt 17:20:47 EEST

Merhaba,

Daha önce Pardus2007.3 kurduğumda bir sorun çıkmamıştı.
Ama Pardus 2008'i Fujitsu-Siemens Scenic (Pentium III 500 MHz 250 Mb
RAM) makinaya kurmaya çalışıyorum ama kurlumda makina donuyor.
Paketler kurulduktan sonra yapılandırma yaparken kernel aşamasında
kilitlenip kalıyor.
En son kuruluma başlarken Safe Settings seçeneğiyle tekrar kurmaya
çalışıyorum. (son kurluma saat 15:00 te başladım ve şu an 17:20 python
paketi yapılandırılıyor)

Acaba yine kernel yapılandırmasına geldiğinde sistem kilitlenir mi?
Kilitlenirse ne yapmamı önerirsiniz?

Şimdiden teşekkürler

Münir BÜYÜKYAZICI