[Pardus-kullanicilari] wi-fi

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 15:52:56 EEST

30 Haziran 2008 Pazartesi 15:41 tarihinde muhsin ünal <muhsinunal at gmail.com>
yazmış:

> fujitsu-siemens a1655g marka laptop'a pardus 2008 kurdum ama wireless
> internete bağlanamıyorum. wi-fi  açma kapama düğmesi aktif olmuyor ne
> yapabilirim?

Kablosuz kartınızın marka/modelini biliyor musunuz? Bilmiyorsanız konsol
açıp (Pardus->Programlar->sistem->konsole) /usr/sbin/lspci komutunu vererek
çıkan satırlarda Wireless LAN Controller  gibi bir şey var mı diye
bakabilirsiniz.

Ona göre bir yönlendirme yapılabilir. Işığın yanmaması sürücünün yüklü
olmadığı ya da yüklü olan sürücünün doğru çalışmadığı anlamına geliyor
muhtemelen.