[Pardus-kullanicilari] Usb modem-Pardus 2008

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 15:02:38 EEST

Pardus 2008 bugün kurdum.İnternete bağlanma konusunda yardım rica ediyorum.

1.Konsolda root olmama karşın adsl-setup komutunu kabul etmiyor.(bad
command uyarısı)

2.Super kullanıcı kipinde root olarak bu komutu verince bu seferde
rp-pppoe paketini kurmamı istedi.Bende tekrar 2007.3 versiyonu geçip bu
paketi indirdim ve 2008 masaüstüne ve /var/cache/pisi/packages içine
ayrı ayrı kopyaladım.Her ikisinde de paketler kurulmadı.
/var/cache/pisi/packages içindeki paketi kurmaya çalıştığımda ise Dbus
hatası veriyor.

3.Pardus 2008 usb modemlerle çalışan makinalarda bu paketleri indirmek
için başka bir işletim sistemine ihtiyaç duyuyor.Halbuki bu paketler
kurulu gelse de bu sorunlar yaşanmasa ve başka bir bilgisayar ya da
işletim sistemine ihtiyaç duyulmasa daha iyi olmaz mı?

Yardımlarınız için teşekkürler