[Pardus-kullanicilari] autocad

Levent SARI windforceenergy at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 13:56:26 EEST

Ben geçen sene autocad 2005 i wine ile çalıştırmayı başarmıştım. Hatta
sorunsuz çalışıyordu diye bilirim.Bazen açılışta tıkanma ve donma
yapıyordu ama yinede iyi çalışıyordu. autocad2008 için son durum nedir
bilmiyorum ama duyduğum kadarıyla autocad2006 dan sonraki autocad
sürümlerinin  yapısında büyük bir değişiklikğe gidildiği için sanırım
wine ile çalışmıyormuş.Birde Crossover var.Ücretli ama wine dan dah iy
olduğunu söyleye bilirim.Kolaylıklar.
ertuğrul gazi özkürt yazmış: