[Pardus-kullanicilari] mail'e cevap

Enes Albay albayenes at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 11:55:43 EEST

Monday 30 June 2008 Tarihinde 10:42:46 yazmıştı:

Merhaba,
http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresine gidin burda kaşınıza gelen sayfanın en altında "listeden çık veya seçeneklerimi düzenle" şeklinde bir buton var oraya email adresinizi yazın ve butona tıklayın gelen sayfada en üstteki butonun bulunduğu yere şifrenizi yazın ve giriş yapın daha  sonraki gelen sayfada ise alt taraflarda "Toplu Mesaj Modunu Ayarla" şeklinde size iki seçenek sunan bir ayar var. Bu ayarı açık olarak işaretleyin. Normalde kapalı olarak işaretlenmesi gerekiyor ama bildiğim kadarıyla orası ters olmuş -en azından ben listeye üye olduğumda öyleydi- "değişikliklerimi gönder" butonuna basın.