[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 de PostgreSQL

Doðan -- doganay44 at gmail.com
30 Haz 2008 Pzt 09:21:14 EEST

Veritabanı oluşturabildim.Teşekkürler.

   1. *postgres* kullanıcısını seçip *Düzenle'*ye tıklayın.
   2. Kabuk olarak */bin/false* yerine */bin/bash* seçin ve *Uygula'*ya
   tıklayın.

Gönderdiğiniz adresdeki yukarıdaki adımları Pardusa bir program kurarken
otomatik olmasını nasıl sağlarım.Kullanıcı programı kurduğunda program bir
betik ile daha önceden bir veritabanı yok ise oluşturuyor.
Kullanıcının , programın pisi paketini yüklediğinde ek ayar yapmadan
programı çalıştırabilmesini istiyorum.
Program : http://paketler.pardus-linux.org/users-2008/Kutya-0.6.2-16.pisi

programın başlarken çalıştırdığı betik  " /tmp/kur.sh "

yada pisi paketi oluştururken actions.py içinde bu betiklerle yaptıklarımı
yapabilirmiyim.

29 Haziran 2008 Pazar 22:21 tarihinde Uğur Çetin <ugur.jnmbk at gmail.com>
yazmış: