[Pardus-kullanicilari] yeni başlıyorum

ertuğrul gazi özkürt ertugrul_1903_kartal at hotmail.com
29 Haz 2008 Paz 22:47:45 EEST

gerçekten çok faydalı oldunuz ama ben 1. soruya tam cevap alamadım ben indirdim rardan çıkarıp bir dosya açtım ve o rar içindekileri dosyaya taşıdım ve rar ı sildim sonra cd ye yazdım ama tubitak ın sitesinde .iso lu şekilde kalıbı diske yazdır diyor bende öyle yapmadım yani olmazsa cd yi kırayım sonra da tekrar indirip kalıbı diske mi yazdırayım bunada cevap verseniz çok makbule geçer
Şimdi aileye katılmanın tam zamanı - Yeni nesil Ücretsiz Windows Live Hizmetlerini şimdi edinin!
http://get.live.com