[Pardus-kullanicilari] yeni başlıyorum

ertuğrul gazi özkürt ertugrul_1903_kartal at hotmail.com
29 Haz 2008 Paz 22:21:30 EEST

Ben pardusa yeni başlıyorum ve 1-2 sorum olacaktı
1)ben internetteki dosyayı indirdim ama .iso şeklinde değilde bir dosyaya çıkartıp cd ye yazdım öylede olurmu
2)benim bilgisayarımda açılışta sarı bir yazıyla linux hakkında bir şeyler diyor peki ben pardusu kurarsam işletim sistemim yanarmı
3)pardus ve linux aynı anda kullanılabilirmi mesela c de windovs kurulu d yede pardu kurmak istiyorum olurmu
Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview