[Pardus-kullanicilari] Bölümleme ve kullanýcý bölümünü doðrudan kullanamama sorunu...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
29 Haz 2008 Paz 19:01:35 EEST

Merhaba Ahmet Bey,

'Formatlamak' zaten pek aklıma yatmış değil. Formatladınız mı işiniz bitti demektir; hepsi silinir gider.

Ben eski belgeleri yedekleyip makineyi tamamen silmeyi ve yeniden kurmayı da düşündüm. Ama bir sürü ayarlama yaptım 2008'de; onları da yeniden, yeniden yapmam gerek anlamına geliyor bu. Zaten iki günden beri bunun yüzünden başka bir iş yapamıyorum.

Şimdi ilk satırı sizin söylediğiniz biçimde değiştirirsem diskin bölümlenmiş ve belgelerimin bulunduğu kısmı kullanıcı dizini, 'home/omer' olarak görecek mi?

Karşılaştırma yapmak gerekirse, benim anladığım kadarıyla varsayılan 'Pardus_ROOT' üzerindeki 'home' dizini Windows'taki 'belgelerim/mydocuments' dizini.

Ama 2007'de bu dizini diğer bölüm olarak gösteriyordu. Güzel bir kolaylıktı.

Böyle de bırakmak var ama; bir belge kaydetmem gerektiğinde uzun uzadıya gidip 'mnt/sda2'yi bulmam gerekiyor....

Ne yapacağımı bilmiyorum doğrusu..

Yardımlarınız için sağolun.

Ömer Özen