[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 kararlı olmayabilir-acil

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
29 Haz 2008 Paz 16:16:24 EEST

Arkadaşım
Anlayabildiğim kadarıyla fan ve cpu soğutucu kanatlarını temizleyip ısınma
problemini halletmen gerekecek, aşırı ısınmalarda bu normal temizliği
gerçekleştirdikten sonra tekrar çalıştırdığınızda farkı göreceksiniz. Eğer
dizüstü kullanıyorsanız ve uzun süre kullanacaksanız yaz sıcaklarınıda göz
önünde bulundurarak dizüstü bilgisayarın altına konan fanlı platformlardan
kullanmanız da yararlı olur.Kolay gelsin

29 Haziran 2008 Pazar 16:04 tarihinde kartal ozkan <kartal_oz at yahoo.com>
yazmış: