[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 kararlı olmayabilir-acil

kartal ozkan kartal_oz at yahoo.com
29 Haz 2008 Paz 16:04:37 EEST

ilkonce sunu belirtmeliyim ki daha once pardus grubundan mail geliyorsu sonra yahoo dan kaynaklı bir problemden sonra gelmemeye basladı.simdi tekrar nasıl uye olabilirim ve mesajları alabilirim ve yahoo daki sorun cozuldu mu, bana messaj gelir mi?

Asıl konuma gelince pardus 2008 i kurdum, uzun sure acık kalınca birden siyah bir ekrana geciyor ve kapatma tusundan kapatıp tekrar acmak zorunda kalıyorum. Hatta bazen tekrar actıgımda da acılmıyor.bir muddet kapalı tutuyorum ondan sonra tekrar deniyorum bu sefer acılıyor. Bu sorunu nasıl cozebilirz?Pardus 2008 kararlı olmayabilir mi?

Not: cevabı gruba gonderirseniz gelmeyebilir.direk bana da atarsanız sevinrim.