[Pardus-kullanicilari] Bölümleme ve kullanýcý bölümünü doðrudan kullanamama sorunu...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
29 Haz 2008 Paz 14:03:55 EEST

Enes Bey merhaba,

Çok teşekkürler yardımınız için, ancak benim biçin bu biraz karışık.

Konsolda şöyle bir şey çıktı:

LABEL=PARDUS_ROOT               /                           ext3       defaults,user_xattr,noatime 0 0
/.swap                                           none                     swap       sw                   0 0
proc                                             /proc                       proc      nosuid,noexec        0 0
sysfs                                             /sys                        sysfs        defaults             0 0
debugfs                                       /sys/kernel/debug   debugfs   defaults             0 0
tmpfs                                          /dev/shm                  tmpfs     nodev,nosuid,noexec  0 0
/dev/sda2                                     /mnt/sda2               ext3       noatime              0 0

Şimdi LABEL= PARDUS_ROOT yerine PARDUS_HOME mu yazmalıyım?

Bunu yazınca sorun çözümleniyor mu?
Bu kez sistem diğer tarafa geçmiş olmayacak mı?

Ya da belgelerimi yitirmiş olmayayım...

Yardımınız için teşekkürler...

Ömer Özen