[Pardus-kullanicilari] Bölümleme ve kullanýcý bölümünü doðrudan kullanamama sorunu...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
29 Haz 2008 Paz 02:33:36 EEST

Sevgili Emre Bey,

Kurulumda böyle bir seçenek verildiğini anımsamıyorum; ayrımına varmamış olabilirim. Ben Windows'tan gelen alışkanlıkla (Windows'taki gibi 'c', 'd', 'e' gibi adlandırma da olmadığından), kurulumda önümde zaten bölünmüş olarak görünen ve 2007.'ün kurulu olduğu diskin 10 GB'lik bölümüne 'kurulumu gerçekleştir' diyerek kuruluma devam ettim. Kuşkusuz o bölümü olduğu gibi sildi, diğerine dokunmadan kurulumu gerçekleştirdi.

Şimdi bu dediğiniz yöntemi nasıl uygulayacağız? Kök dizini içinde 'etc' altında 'fstab' adlı bir dizin görünmüyor. Başka yerde olabilir mi?

Yardımınız için çok teşekkür ederim..

Ömer Özen