[Pardus-kullanicilari] 2008 kurulumu

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
28 Haz 2008 Cmt 23:11:46 EEST

Arkadaşlar sonunda 2008 kararlı sürümü çıktı. Herkes benim gibi merakla
bekliyordu. Benim bekleyişimden çok nasıl kuracağıma olan merakım daha
fazla. Durumu anlatayım da bana yol gösterin. 250 gb'lık harici diskim
var. Bu diskte belirli bir bölümü ayırdım. Oraya Pardus 2008'i kurup
ayarların hepsini buraya geçirdikten sonra sabit diskimdeki Pardus
2007'yi silip yerine 2008'i kurmak ve ayarları tekrar aktarmayı
düşünüyorum.

Acaba 2008'i kurmanın daha kolay bir yolu olabilir mi?