[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 Kapanmama sorunu!

Ahmet BAĞATIR biobagatir at gmail.com
28 Haz 2008 Cmt 19:39:00 EEST

Saturday 28 June 2008 Tarihinde 14:48:31 yazmıştı:
> Tuesday 24 June 2008 Tarihinde 09:22:33 yazmıştı:

> Sorun Pardus 2008 kararlı sürümde de aynen devam ediyor.

Ben de RC de benzer sorunla karşılaştım.
Bir fikir olarak paylaşayım istedim.
Sorun gerçekleştiği sırada, amarok müzik çalarken sistemi kapatmıştım.
Daha sonraki denemelerde sorun tekrar etmedi.
Siz de bir deneyin,bakalım.Amarok çalışırken mi, sorun oluşuyor?