[Pardus-kullanicilari] '08 Prens Prensesi Uyandıramıyor :S

Erdem ARTAN badibere at gmail.com
28 Haz 2008 Cmt 15:29:58 EEST

Ram miktarı aynı. ATI Catalys Control Center kurulu değil.
Şu an sürücümü flgrx yaptım ve sorun düzeldi. Teşekkürler.

Saturday 28 June 2008 Tarihinde 15:04:01 yazmıştı:
>* Yani,
*>* Ram ile uyuttuğumda bir daha uyanmıyor.

*>* Disk ile uyumuyor zaten.
*>*
*>* ATI X300 Ekran kartı, görüntü yöneticisinden kurulu. Fujitsu Siemens Amilo
*>* Pro V2065
*>*
*>* Bilinen bir hata mıdır? Çözümü var mıdır?

*
Ben FSC Amilo Pro2045 ATI X300 ile Ram kullanarak askıya alabiliyorum.
Ram miktarınız nedir? Bende 2 adet 512MB Kingston RAM var. Belki sorun
buradandır. Birde ati catalys control
center kurulumu ?

--
Saygılarımla,