[Pardus-kullanicilari] 2008'i kurduktan sonra 2007 açılmaz oldu

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
28 Haz 2008 Cmt 12:48:00 EEST

Merhabalar,

2007 ile gayet mutlu mesut yaşarken bir yandan da onu deneyeyim diye
2008 RC'yi farklı bir disk bölümüne kurdum. Önceleri bir sorun yokken bu
haftaki güncellemelerden birinden sonra 2007 açılmaz oldu. İki numaralı
konsolda;

Stat: cannot stat '/dev/hda6': No such file or directory
--> Could not find boot device /bin/sh: can't access tty; job control
turned off

diyerek kalıyor. hda6 swap alanı. 2007 de fstab dan onu çıkardım ama ilk
satır hariç aynı hatayı yine alıyorum.

Var mı fikri olan?