[Pardus-kullanicilari] Kurulum sorunu

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
28 Haz 2008 Cmt 10:41:21 EEST

Pardus 2008 kararlı sürümü için emeği geçen herkese tekrar teşekkürler. Ama
kurarken bir sorunla karşılaştım. Makineyi, yazdığım kurulum CD'siyle açtım,
çooook uzun süre "Linux kerneli kuruluyor" diye bekledim, bu iş % 95'e
gelince disk okuma hatası verdi ve durdu. Yani 2008'i kuramadım. Şimdilik RC2
ile devam ediyorum.

Acaba şmdi ne yapmalıyım? Aslında tercihim, herşeyi yeniden kurmak yerine,
güncellemelerle kararlı sürüme yükselebilmek. Bu mümkün olacak mı?