[Pardus-kullanicilari] moral = 0

emre ünalmış emre_unal_07 at windowslive.com
28 Haz 2008 Cmt 09:43:12 EEST

pardus 2008 kurdum , ekran kartını tanıttım , depodan wine 1.0 kurdum , quake 4 oynarken ses gelmiyor

pardus ses kartını tanıdı ama oyun ayarlarında open AL sound card not supported diyor , counter-strike kurdum

onda da ses yok sadece menüde var , linux-mint'de quake 4 çok güzel oynuyordum pardus 2008 çıkınca buna

geçtim , onboard ses kartımın windows xp sürücüsünü wine ile kursam olur mu ?

bir de şu sorun var , pardus 2008de ekrana soru geldiği zaman ses geç geliyor ,

pardus 2007.3de böyle olmuyordu :S

yardımlarınızı bekliyorum .. iyi günler :S
Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview