[Pardus-kullanicilari] 2008 rt2500 kablosuz sorunu

Nihat Taskin nihataskin at gmail.com
28 Haz 2008 Cmt 00:57:05 EEST

2008 kararlı sürümü yeni kurdum fakat bir türlü kablosuz bağlantı oluşturup
internet'e eriÅŸemedim.

Ağ oluştururken "Tara" dediğimde kablosuz modemi görüyor fakat otomatik ip
alamıyor elle girdiğimde ise iç ip alınmış gözükmesine rağmen internet
erişimim olmuyor üst üste birkaç kez denediğimde ise alttaki hatayı
alıyorum.

<http://img374.imageshack.us/my.php?image=dbusoc2.png>
Ve ağ ayarlarını birkaç kez değişiklik yaptığımda kablosuz modemi bulamıyor.

Bu arada lspci çıktısı almak istedim fakat *bash: lspci: command not
found*demekte.