[Pardus-kullanicilari] Kmail programinda mail gonderme sorunu

abdulkadir ongun abd.ongun at gmail.com
18 Haz 2008 Çar 11:52:39 EEST

Kmail programını yapılandırdım. bir adet gmail ve bir adet te yahoo mail
hesabımı kmail programında tanımladım. Bu adreslere gelen mailleri kmail ile
alıp okuyabiliyorum. Farklı mail adreslerine de kmail ile mail
gönderebiliyorum.

Benim istediğim kmail de tanımladığım gmail ve yahoo mail adreslerime kmail
ile mail atmak ve tekrar kmail ile bu kendime gonderdiğim mailleri okumak. Bu
islemi kmail de yapılacak bir ayarla yapabileceğimi öğrendim, fakat bu ayarı
nasıl yapabileceğimi bilmiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.