[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 ömür törpüsü

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
27 Haz 2008 Cum 09:57:41 EEST

Kubilay beye ek olarak ve de İrfan beyi de tenzi ederek, PARDUS'un bir gönül
işi olduğu, arkasında -bildiğim kadarıyla- herhangi bir ticari kurumun
bulunmadığı ve de dolayısıyla kazanç beklentisi olmadığı bir oluşum. İşler
böyle olunca, biz PARDUS kullanıcılarına, sadece geliştiricilere destek
vermek ve de sabırla onların bizlere -bildiğim kadarıyla- HEDİYE ettikleri
işletim sistemini kullanmak kalıyor.

Eğer karşılığında bişey vermiş olsaydık ki keşke verebilsek, bizler de hesap
sorma hakkını elde ederdik ama dediğim gibi PARDUS geliştiricileri havuzda
yüzmek yerine PARDUS geliştiriyorlarsa bizim sadece alkışlayıp - ya da başka
türlü destek verip - heyecanla beklememiz gerekmektedir.

Umarım bu yazdıklarım yanlış anlaşılmaz ve de PARDUS