[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrası ndiswrapper sorunu

Orhan Gültekin orhanyg at gmail.com
26 Haz 2008 Per 11:03:05 EEST

RC1 den itibaren Pardus 2008 kullanmaya başladım. O dönemde madwifi wireless
kartımı desteklemediğinden ndiswrapper ile sorunu çözmüştüm. Son güncellemeye
kadar düzgün bir şekilde kullanabiliyordum, ancak son güncelleme sonrası
kartımı görse de herhangi bir ağa bağlanamıyorum. Madwifi nin yeni paketini
yüklediğimde de aynı sorunu yaşıyorum, sanırım ndiswrapper ile yüklediğim
driver ile çakışıyor.
Şimdi sorum şu ndiswrapper'ı ve onunla yüklediğim driver'ı nasıl sistemden
kaldırırım. Şuan için temiz bir yükleme yapmam mümkün değil.