[Pardus-kullanicilari] 2 Ses Karti Sorunu...

Server Acim sacim at kde.org.tr
26 Haz 2008 Per 07:38:37 EEST

Thursday 26 June 2008 Tarihinde 00:33:43 yazmıştı:

>  sanırım /etc/modprobe.d altında bir dosya oluşturup içine
>
> blacklist snd_intel8x0
>
>  satırı eklemek yeterli olacak

Emre ERENOĞLU ve Onur KÜÇÜK'ün cevaplarının karışımını kullanarak:
/etc/modprobe.d/ dizini altındaki "blacklist-compat" dosyasındaki blacklist
ile başlayan listenin sonuna "blacklist snd_intel8x0" yazdım.
Bilgisayarı yeniden başlattım. Ve sonuç tam istediğim gibi idi. Sadece SB ses
kartı gözükmekte idi.
Emre ERENOĞLU ve Onur KÜÇÜK'e çok teşekkür ederim.

Sevgilerimle.

--
Server ACİM
- Besteci