[Pardus-kullanicilari] Windows NTFSyi gizleyebiliyor belkide þanstir

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
26 Haz 2008 Per 00:45:59 EEST

Hayir sorun degil, aksine dizayn. Sansiniz varmis siz mount ile zorlamaniza
ragmen olmamis. Eger Pardus o NTFS bolumu baglar da siz ustunde bir
degisilik yaparsaniz, Windows'unuza gule gule diyebilirsiniz.

Sonucta windows'u hazirda beklettiginiz icin, Windows dosyalari vs. yarim
yamalak acikta vs. birakiyor, hersey diske yazilmiyor vs. vs.  Bu durumdaki
bir diski baglamak o diskteki verileri tehlikeye atar.

Emre