[Pardus-kullanicilari] Ağ Yöntecisinde "WPA supplicant bulunamadı" hatası

Serhan Cosar serhancosar at su.sabanciuniv.edu
25 Haz 2008 Çar 21:01:18 EEST

Merhabalar,

Ağ Yöneticisinde daha önceden tanımladığım evdeki kablosuz ağıma tekrar
girmeye çalıştığımda "WPA supplicant bulunamadı" hatası vermeye başladı.
Eskiden böyle bir sorun yoktu.

Pisibul programı ile bie "wpa_supplicant" paketi Pisi paketi yaptım ve
yükledim. Bundan sonra bu sorun olmaya başladı. Acaba varolan paketi mi
bozdum? Wpa_supplicant ile ilgili baya bir şey okudum. Onun komuutlarını
kullanarak "conf" dosyalarını değiştirerek birşeyler yapmaya çalıştım
ama başarılı olamadım.

Yardımcı olursanız sevinirim

Teşekkürler