[Pardus-kullanicilari] network-manager ikonları

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
25 Haz 2008 Çar 20:51:59 EEST

Wed, 25 Jun 2008 20:37:25 +0300, "enes yıldız"
<mavikalemler at gmail.com> :

> 2008 üzerinde milky kullanıyorum ve milky setini tulliana'dan daha çok
> beğeniyorum. Network Manager'daki milky ikonları, son güncellemeden
> sonra şurda* yapılan değişiklikle tullianaya döndü. Simge seçiminin
> simge setine bağlı olması gerekmiyor mu, neden zorunlu olarak
> tulliana ? ya da ben mi yanlış anladım ?
Kayitlara bakmadan tamamen tahmini olarak soyluyorum,
network-manager'daki simgenin dosya ismi/yeri degismistir, Tulliana
simge setinde bu guncellenmis, Milky'de unutulmustur.

Milky paketine hata raporu olarak girebilir misiniz?

                   Doruk