[Pardus-kullanicilari] 2008 RC2- 25/6 güncelleme- ses ve çözünürlük sorunu..

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
25 Haz 2008 Çar 17:31:24 EEST

25 Haz 2008 Çar tarihinde, menguceko şunları yazmıştı:
> Merhaba..
> Beta'dan güncellenmiş RC2 kullanıyorum..
> Son güncellemeden sonra yeniden başlatınca, 1280x1024 olan çözünürlüğüm
> 800x600 olarak açıldı.
> Görüntü yöneticisinden sürücü seçtim, çözünürlük ayarladım, yeniden
> başlattım.. yine 800x600 olarak açıldı..
> Ve açılışta "Error while initializing the sound driver" uyarısı çıkıyor,
> ses yok..
> Ekran kartım: "nvidia geforce fx 5200"
> Kolay gelsin..

Depoya yeni sürüm kernel girdiği halde bu yeni kernel için derlenmiş sürücüler
girmediği için ses ve ekran kartı sürücülerini kullanamıyorsunuz. Yeni
sürücüler de depoya girince güncellerseniz düzelmesi lazım.

Şimdilik eski kernel ile açarsanız sorun yaşamazsınız.