[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta Ses Dosyalarını Düzenlemek

Erol SANER esaner at abgs.gov.tr
25 Haz 2008 Çar 15:51:56 EEST

Merhaba,

İstediklerinizi karşılayıp karşılamayacağını bilmiyorum ama bu konuda
Pardus'ta zaten yüklü gelen juk oldukça başarılı gibi. Bir miktar bilgi
http://www.ozgurlukicin.com/forum/paketler/137/?page=1 adresinde var.

Diğer bir seçenek ise depoda (2007.3) bulabileceğiniz "easytag" adlı
program. Bilgi http://easytag.sourceforge.net/  adresinde.

Umarım işinizi görür.

Kolay gelsin,
Erol SANER.