[Pardus-kullanicilari] güncellemelerden sonra pardus 2008 rc2den ses gelmiyor ve mp3 , mpg dosyaları 2 saniyeden sonra oynatmıyor.

Savaş savasizmir at gmail.com
25 Haz 2008 Çar 15:19:29 EEST

kmixi bayağı bir kurcaladım ordan bir şey çıkmadı. ayrıca diğer
kullanıcı hesapları ile girdim onlarla da ses düzelmedi. yeni kullanıcı
oluşturdum ondan de pek bir şey çıkmadı. hepsinde aynı hatalar devam
ediyor. kurcalanabilecek daha başka ayarlar var mı ben bulamadım ses
sistemi ayarlarını defalarca kurcaladım ordan da pek bir şey çıkmadı..
işin garip tarafı bu hatalar çıkmadan önce migration tool çalışmıyordu .
şimdi de o çalışıyor. benim bilgisayarla alakalı bir donanımsal
kararsızlık mı yaşıyor ama pardus 2008 diye düşünüyorum.. yeni bir
formattan başka neler yapılabilir fikri olan varsa yardımcı olursa
sevinirim..