[Pardus-kullanicilari] Güncellemede Comar hatası

Seda Akay sedaaa.s at gmail.com
24 Haz 2008 Sal 18:22:32 EEST

Emre Kocaoglu yazmış:
> Son güncellemeri yaparken şu hatayı verdi:
> tr.org.pardus.comar.python.Exception: "/var/cache/pisi/packages/baselayout-3.1-75-29.pisi"
> hedef dosyasına erişilemedi: [Errno 14] HTTP Error 404: Not Found
>
> Konsoldan da güncelleyemedim.

Konsolda ne gibi bir sorun yaşamıştınız? Sabah ben de güncelleme yapmak
isterken, henüz depoyu güncellerken kesmişti.

Ancak, az önce sağlıklı bir güncelleme yaptım (konsoldan). PiSi'nin
grafik arayüzüne de -gerçi zaten güncel olan- depoyu güncellettim, sorun
çıkarmadı.

Umarım sizde de düzelmiştir.

SedA.