[Pardus-kullanicilari] Açık virüs tehdidi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Haz 2008 Sal 15:37:15 EEST

Arkadaşım
Her ne kadar winxp ye Pardus üzerinden virüs bulaştırmanız mümkün değil
dersemde ortak kullandığınız Fat32 formatlı bir bölm varsa ve bu bölüme
winxp ve Pardus ile dosya alışverişi yapıyorsanız Fat32 formatlı bu depo
bölümüwinxp için sorun teşkil edecek virüs ve spam barındırıyorsa küçükde
olsa tehlike teşkil edebilir.Bios a virüs taşımanız Pardus üzerinden mümkün
değildir.Bu arada Home klasöründeki Mozzilla firefox dosyasını silip
firefoxda ayarlarınızı tekrar oluşturursanız içiniz daha rahat olur. Bu
arada kuzeninizin winxp de neler yaptığını bilmediğim için winxp de virüs
taraması yapmanızın faydası var, eğer virüs programınız yoksa Bitdefender in
30 gün deneme sürümünü indirip tarama yapabilirsiniz.İyi günler

24 Haziran 2008 Salı 14:58 tarihinde Serdar Özgür <vefaliserdar at gmail.com>
yazmış: