[Pardus-kullanicilari] Yeniyim...:(

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Haz 2008 Sal 14:32:34 EEST

Arkadaşım
Windows da gerçekleştirdiğin herşeyi Pardus da yapabilirsin hatta biraz
fazlasını. Web sitelerinin tamamını orijinal şekliyle görüntülüyeceksin.
Yalnız Pardus un bir kusuru var o da *Antivirüs programına ihtiyaç duymaması
*. Herhalde bu kusura çabuk alışırsin ve windowsda cesaret edip virüs
kaparım korkusuyla giremediğin web sayfalarına da rahatlıkla girer ne virüs
ne spam derdin olur.Tereddüt etmenize hiç gerek yok.Kurun Pardusu keyfini
çıkarın.Kolay gelsin

24 Haziran 2008 Salı 14:19 tarihinde Yusuf Can <aytunga at windowslive.com>
yazmış: