[Pardus-kullanicilari] Yeniyim...:(

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
24 Haz 2008 Sal 14:25:12 EEST

2008/6/24 Yusuf Can <aytunga at windowslive.com>:

>    Merhaba arkadaÅŸlar, Pardus'u kurmak istiyorum, elimde Cd im de var ama
> birçok da sorum var.Tereddüt de diyebiliriz.Örneğin, Windows'ta olduğu gibi
> altyazılı film izleyebilecek miyim? :) Diğer msn hesaplarıyla yazışabilecek
> miyim?Bazı web sitelerini bozuk mu görüntüleyeceğim?...
>    Daha birçok soru...Şöyle yeni başlayanlar için elinizde bir mesaj varsa
> atabilir misiniz?

Sadece film izleme konusu değil, diğer tüm konularda bir takım Windows
alışkanlıklarınızı bırakmanız gerekiyor. Mesela sürücü indirmeyin,
depomuzdakileri kullanın. İnternetten codec aramak yok, mplayer tek başına
bir canavar.. YararlanabileceÄŸin kaynaklar:

http://tr.pardus-wiki.org
http://www.ozgurlukicin.com

--
Gökmen Görgen