[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 Kapanmama sorunu!

aydın şenler adsenler at gmail.com
24 Haz 2008 Sal 10:56:51 EEST

Usb cihazlarınız varsa onları birer birer takıp-çıkarmayı yerlerini
değiştirmeyi deneyin.
Mesela bende bluetooth adaptörü neden oluyordu, yerini değiştirince çözüldü.
KDE bilgi merkezinden de usb cihazlarınızı kontrol edin, tanınmayan cihazınız
varsa o da sorun yaratıyor olabilir.

24 Haz 2008 Sal tarihinde, Kubilay KOCABALKAN şunları yazmıştı: