[Pardus-kullanicilari] Slayt

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
24 Haz 2008 Sal 01:24:13 EEST

Gwenview programını açtığınız zaman menüden hani şu dosya, düzen,
görünüm, git, yer imleri, eklentiler yazan yerde eklentilere tıklayın.
Ardından araçlar menüsüne gelip MPEG slayt görüntüsü oluştur'u
seçeceksiniz. Buradan sonrası kolay bence bir kez daha bakın çünkü
programa sonradan bir şey eklemedim ben  zaten kendiliğinden bu
eklentilerle birlikte geldi. Sizde de böyle olması gerekiyor. Yeniden
deneyin.