[Pardus-kullanicilari] pardus/ubuntu ve diğerleri

Ali Deniz EREN ali.deniz.eren at gmail.com
23 Haz 2008 Pzt 19:01:11 EEST

Debian tabanlı olduğu için ubuntu çok zengin bir paket deposuna sahip.
Aradığınız desteği mutlaka bir yerlerde bulabiliyorsunuz. Ve tabiki
gnome'un sadeliği ve performansı.
Popüler olduğu için değil ama bu özelliklerinden dolayı ubuntu iyi bir
alternatif seçimi olabilir.

23 Haziran 2008 Pazartesi 17:52 tarihinde Gökhan Yurdusev