[Pardus-kullanicilari] sanat pardus ile ilgili çalýþmalar?

Levent SARI windforceenergy at gmail.com
23 Haz 2008 Pzt 15:19:14 EEST

Herkese Merhabalar,
Yeni "pardus" umuza kavuşmamıza ramak kala ben "sanat pardus" ile ilgili bir
şey danışmak istiyorum. Keza yaptığım araştırmalar "sanat pardus" un
"özgürlük için" de yeniden diriltileceğini söylüyor ama acaba bu durumla
ilgili daha detaylı bilgisi olan, ilgilenen hatta yetkili arkadaş/arkadaşlar
bizleri bilgilendirirse "sanat pardus" un eski müdavimleri bizlerde
elimizden gelen desteÄŸi daha rahat veririz. Bu konuyla ilgili olark ben
"sanat pardus"un yeniden canlandırılması içn elimden gelen her türlü desteği
vermeye hazırım. Konuyla ilgil arkadaşlar bana caba burdan yada mail adresi
üzerimden ulaşırlarsa çok memnun olurum. Şimdiden herkese kolaylkılar diler,
yeni "pardus" umuzun hepimize hayırlı olmasını temenni ederim.
Sevgiler Levent "SARI"