[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 RC2 ve Lenovo 3000 N200 ses sorunu!

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
23 Haz 2008 Pzt 09:39:32 EEST

Selamlar,
Aynen dediğiniz gibi :) Yanlız anlamadığım: Neden böyle atraksiyonlar
yaptığımız? Pardus'a doğrudan eklenemez mi? Bizler bir şekilde
çözebiliyoruz ama ya diğer normal kullanıcılar ne yapacaklar??? Bu
insanları Pardus'dan soğutmaz mı?

Mesela hala SD kart okutamadık!!! Bir ara bir arkadaş farklı bir yöntem
önermişti ama çözüm olmamıştı...

Mucip:)

mustafa özbakır yazmış: