[Pardus-kullanicilari] pardusu ağ vasıtası ile kurmak.

Abdullah Karacabey siyahsuskunluk at hotmail.com
22 Haz 2008 Paz 23:53:54 EEST

Arkadaşlar pardusu disket ve cd sürücüsü olamayan bir bilgisayara ağ vasıtasıyla kurabilir miyiz? Anakart usb'den boot özelliği taşımadığı için bu yöntem geldi aklıma. Söz konusu laptopa daha önce pardus kurmuştum ama cd sürücüsü bozulduğu için şimdi tekrar kuramıyorum.

Yardımlarının için teşekkürler.

İnatla Pardus Kullanıcısı
Testen Sie Live.com - das Zentrum Ihrer Online-Welt, das Sie mit aktuellen Nachrichten, Sport- und Wetterinfos und vielem mehr versorgt.
http://www.live.com/getstarted