[Pardus-kullanicilari] pardus 2008

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
22 Haz 2008 Paz 21:52:49 EEST

22 Haziran 2008 Pazar 21:48:18 tarihinde emre ünalmış şunları yazmıştı:
> kafam çok karışık ya , playonlinux diye bişey çıkmış kopya oyunları açmıyor
> cedega paralı zaten pisi paketi bozuk , hadi oyunlar çalışmıyor onu geçtim

Bu listede genelde kopya (= korsan ?) oyunların çalıştırılması için yardım
sunulmuyor. Hele adını ettiğiniz ikinci yazılımın pisi paketi bu yazılımın
lisansını çiğneyerek oluşturulmuş ve bu listede çok çok eleştirilmiştir. Bu
tip sıkıntılarınıza başka mecralarda çözüm aramanızı tavsiye ederiz. Bu
listenin müdavimleri genelde yasalara ve lisans haklarına saygılı, özgür
yazılım yaklaşımını benimsemiş kimselerdir...

ET