[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 HDD üzerinde Bozuk veya eksik dosyaları oaln paketler

Hamdi Hünler seha61 at gmail.com
22 Haz 2008 Paz 00:00:55 EEST

Arkadaşlar son güncellemeleri de yaptıktan sonra HDD üzerindeki
paketleri "pisi check" ile kontrol etmek istedim. Pardus 2008 için
önemli olan birçok yazılımın ya dosyası eksik yada paket bozuk olarak
gösteriyor. Bu paketlerin içinde kullanılan var mı? da bozuk görünüyor
diye "top" komutu ile inceledim. Bir sonuç alamadım. Hepsini bir liste
haline getirdim. İnceleyip sizlerin HDD lerinde de aynı paketlerin
sağlamlığını veya eksikliğini tespit etsek geliştiricilerimiz için iyi
olur diye düşünüyorum.

--
SEHA Bilişim ve İletişim Teknolojileri San.Tic.Ltd. Şti.
Tel-Fax:90.232.4860559