[Pardus-kullanicilari] pardus

MURAT HUTOGLU t.volume at gmail.com
20 Haz 2008 Cum 18:44:27 EEST

merhaba pardus pisi de opera yı bulamadım arattırdım yok depom güncel
olmayabilirmi ikinci sorum masa üstü yapılandırmayı açıyorum yeni duvar
kağıdı al diyorum ve karşıma (Bilinmeyen makina sanat.uludag.org.tr )ve
ardından tamam diyorum arkasında (Sağlayıcılar listesi ayrıştırılırken
hata.) diyen ikinci bir ekran çıkıyor bu sorun sadece burada değil yapmaya
çalıştığım başka uygulamalardada karşıma çıktı nasıl düzeltebilirim üçüncü
sorum amsn de görüntülü konuşma yokmu kamera ve microfon kurulumunu yaptım
kameram açılıyor karşı tarafıda görüyorum ama ses olayını çözemedim nasıl
yapılandıra bilirim harici hard disc taktığım zaman içindeki dosyaları nasıl
görürüm normal flaşh bellek takınca görüyorum fakat diğer hard disc imi
taktığım zaman göremiyorum sebebi ne olabilir pardusa internetten indirdiğim
programları nasıl kuracağım pisi ile istediğim programları download
yapabilirmiyim yardımınız için şimdiden teşekkür ederim kolay gelsin