[Pardus-kullanicilari] NEDEN TAMAMI TÜRKÇE DEĞİL

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
20 Haz 2008 Cum 10:13:45 EEST

Bildiğim kadarıyla hiç bir işletim sistemi yüzde yüz "yerli" veya "milli"
olamaz. Ve sanırım olmaması lazım ki gelişmeye açık olsun. Buna Windows da
dahil. Bunların hepsi global ürünler. Önemli olan bu global ürünlere bizim
bilim insanlarımızın da katkı yapmaları ve bunun dünyaca bilinmesi.

Friday 20 June 2008 Tarihinde 09:40:59 yazmıştı: