[Pardus-kullanicilari] teşekkür

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
20 Haz 2008 Cum 03:31:56 EEST

"Opera"yı kurmak için "Paket Yöneticisi"ni kullanın.

Ekranın sol alt köşesindeki "PARDUS" noktasından, "Paket Yöneticisi"ni
seçin.
Açılan pencerede "Yeni Paketleri Göster" sekmesine tıklayın.
"Ara" kısmına "opera" yazın. "Opera"yı görürsünüz.
Başındaki kutucuğa onay imi koyun, ve en sağdaki "Paketleri Kur"a tıklayın.

"Opera" kendiliğinden kurulacaktır.
Kullanmak için "PARDUS/Programlar/İnternet/Opera" yolunu izleyin.

19.06.2008 tarihinde MURAT HUTOGLU <t.volume at gmail.com> yazmış: