[Pardus-kullanicilari] merhaba

ZAFER ÜSTÜN zafer at live.ie
19 Haz 2008 Per 15:32:32 EEST

Tekrar merhaba
www.pardus.org.tr adresinde bu konuyla ilgili bişey bulamadım ama google da yaptığım arastırmada bu işin gayet zor hatta autocad in son sürümlerinde neredeyse imkansız olduğu yazıyor. ben autocad 2008 kullanıyorum ve yakında 2009 a gececem. acaba bana tam bilgi alabileceğim bi link yazabilirmisiniz. karısık geldi site biraz bana.
ve gercekten memleketimin icadını kullanmak istiyorum.yıllar önce ilk okulda dedikleri gibi: yerli malı yurdun malı herkes bunu kullanmalı..