[Pardus-kullanicilari] 2008 RC1.. "paket yöneticisi " bu gün yönetici parolamı beğenmiyor..

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
18 Haz 2008 Çar 22:48:24 EEST

Merhaba;

Wednesday 18 June 2008 tarihinde, menguceko şunları yazmıştı:
> 18 Haziran 2008 Çarşamba 18:05 tarihinde menguceko <mengucek at gmail.com>
>
> yazmış:
>
> Merhaba..
> Bu durum "baselayout" paketinin güncellerken oluşmuştu..
> Pardus'u yeniden başlattım ve depodan bir paket seçip yükledim, yani
> parolayı kabul etti..
> Hoşça kalın..

Policykit paketinde yaptığımız bir değişiklikten dolayı size root değil kendi
parolanızı sormuş olmalı, bir sonraki update ile eski davranışa geri
dönüldü...
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]