[Pardus-kullanicilari] Sistem açılmıyor

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
18 Haz 2008 Çar 12:03:43 EEST

Mevlüt Bey çok teşekkür ederim, dediğinizi yaptım ve sorun halloldu. Şimdi
tekrar laptop'umdan ve Pardus'tan yazıyorum. Sağolun.

Ama bu arada bir sorum daha var. Ben yıllarca Windows kullandım (maalesef), ve
Pardus'a çok yeni geçtim. Pardus ve Linux komutlarını bilmiyorum. Bu sebeple
şu derdimin ilacı olan zorg -p komutu nedir, ne anlama gelir, lütfen anlatır
mısınız? Veya bakabileceğim bir referans verir misiniz? Bu bilgiler ilerde
işime yarar diye soruyorum.

Saygılarımla.

Emre Kocaoğlu

Wednesday 18 June 2008 Tarihinde 11:22:19 yazmıştı: