[Pardus-kullanicilari] ağda yazıcı kurulumu sorunu..

Bayram TATAR tatar_bayram at hotmail.com
18 Haz 2008 Çar 11:37:00 EEST

değerli geliştirici arkadaşlar konuyu birkaç kez yazmama rağmen bir türlü sonuç alamadım..burdan da alamazsam pardusu sileceğim.sorun şu: windows ağına bağlı bilgisayarları sambadan sorunsuz görebiliyorum..windows ağına bağlı birkaç tane yazıcım var. bunlar windows ta paylaşıma açık.ozgurlukicin.com dan windows ağına bağlı yazıcıları kurmak adlı konuyu aynen uyguluyorum. anonymus u seçip tara dediğimde sadece bir yazıcı buluyor. diğerlerini bulmuyor.  hergünde farklı yazıcı buluyor. oysaki ben kendi odamdaki windows ağına bağlı yazıcıyı pardus tan kullanmak istiyorum. bir türlü olmuyor. bu konuda yardımlarınızı bekliyorum..
Kendinizi ifade edin: giriş sayfanızı Live.com ile istediğiniz biçimde tasarlayın.
http://www.live.com/getstarted